Beste leden,

Wij hebben ons als vereniging wederom aangemeld voor de Rabobank Clubkas Campagne 2019. Hiermee kunnen wij (sponsor) geld binnen halen voor onze vereniging voor onder andere een bijdrage voor extra trainingsavond voor de jeugd en daarnaast voor zomer badminton gedurende de zomer vakantie voor leden en niet leden (regionale functie).

Wij zouden het op prijs stellen de brief door te lezen, te kijken op de site van de Rabobank Clubkas Campagne (www.rabobank.nl/ct) en uiteraard vervolgens: STEM OP ONZE CLUB!
Mochten jullie geen lid zijn van de Rabobank dan zijn er wellicht wel familieleden, vrienden of bekenden die een rekening hebben lopen bij de Rabobank die jullie uiteraard kunnen benaderen om op ons te stemmen.

Wij zetten dit nieuws en deelname ook op facebook en twitter. Graag onze deelname “liken” en ” delen”. Jullie stem of aanmoediging tot stemmen is dus geld waard en dit verdient natuurlijk een “pluimpje”!

Alvast veel dank.
Eric Grootenhaar