Lid worden

Nieuwe leden zijn altijd welkom om het een maand kosteloos te proberen! Vind je het na een maand leuk, en wil je graag bij onze gezellige vereniging, dan krijg je een aanmeldformulier van de trainers en kan je deze daar ook weer inleveren. Wil je eerst meer informatie voordat je het gaat proberen? Dat kan, neem dan contact op met bvborne@outlook.com of als telefonisch makkelijker is 0655014745.

Nog geen racket? Geen probleem die hebben wij klaar liggen.

lekker badmintonnen?

Mocht je graag je lidmaatschap willen opzeggen of een wijziging doorgeven dan moet dit schriftelijk via de mail. Het mailadres hiervoor is bvborne@outlook.com

Er geldt een opzegtermijn van één maand, beginnende op de eerste dag van de maand naar opzegging.

Ben je klaar om lid te worden? Print dan het aanmeldformulier via de onderstaande knop. Super leuk dat je lid wordt!

Neem contact op

Lijkt je het leuk om bij ons een kijkje te nemen? Of om te kijken of het bij je past of niet? Neem dan contact op via bvborne@outlook.com of via het formulier hier onder.